Home » QUE VISITAR » Currently Reading:

Este Sábado e Domingo 12 e 13 de Maio, máis de vinte marcas participantes estarán no Mercado de San Agustín. Unha vez máis o deseño e a tendencia, xunto á música e gastronomía, convertiránse no plan desta fin de semana.

mayo 10, 2018 QUE VISITAR No Comments

Neste caso, coma todas as segundas fins de semana de cada mes, diferentes marcas emerxentes do mundo da moda, arte e decoración, venderán as súas pezas durante o sábado de 11:00 a 21:00h e o domingo de 11:00h a 17:00h.Marcas de moda casual como Olddogs, gafas e complementos de Mywoo, bolsos de tecidos orgánicos de The Fig Bees ou altofalantes de madeira como os de Ecophonics son alguns dos exemplos que poderánse encontrar no mercado. Todo isto acompañado da mellor música, coma a de “Tout Sanders” na sesión vermú do sábado, seguido de “José Brea” ás 18:00h.O Domingo contaremos coa sesión vermú con Edu Calvario e Dj Chis a partir das 15:00h.

Ademáis das marcas expositoras, contaremos coa participación de diferentes locais de hostelería da zona, Como Kaori Sushi, La Teresa, Croqueta y Presumida, Dispar Café o La Fabulosa, que ofrecerán os súas mellores propostas ao longo da fin de semana.

Tampouco faltarán actividades, todas elas gratuitas, o sábado de 11.00h a 15:00h teremos “Micro sesións de Coaching Nutricional” da man de Ramón Zelada, ás 17h 18.30h “S&P Psicología” impartirá un taller coas “claves para manexar a ansiedade”. O domingo ás 13h impartirase un taller de escritura creativa baixo ao título “Crea unha historia xigante”.

Para se inscribir nos talleres e actividades, poderase enviar un email a galeriassanagustin@gmail.comou ben no punto de información os días do evento ata  completar aforamento.

A ecoloxía tamén terá protagonismo este mes, o 26 e 27 de Maio, contaremos coa presencia de máis de 20 marcas sostibles, acompañados , coma sempre, de boa música e gastronomía.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este Sábado 12 y Domingo 13 de Mayo mas de veinte marcas participantes estarán en el Mercado de San Agustín. Una vez mas el diseño y la tendencia acompañado de gastronomía y música se convertirán en el plan del fin de semana.

 

 

En este caso, y como todos los segundos fines de semana de cada mes, diferentes marcas emergentes del mundo de la moda, arte, decoración, ilustración venderán sus piezas durante el Sábado de 11:00 a 21:00h y el Domingo de 11:00 a 17:00h. Marcas de moda como Olddogs, gafas y complementos de Mywo, bolsos de The FigBees o altavoces de madera como los e Ecophonics son algunos de los ejemplos que se encontrarán en el Mercado. Todo ello acompañado de música como la de ToutSanders en la sesión Vermút del Sábado, seguido de José Brea en concierto a las 18:00h. El domingo contaremos nuevamente con sesión vermút con Edu Calvario y de DJ Chis a partir de las las 15:00h.

 

 

Además de las marcas expositoras, se contará con la participación diferentes locales de hostelería de la zona como Kaori Sushi, La Teresa, Croqueta y Presumida, Dispar Café o La Fabulosa que ofrecerá sus mejores propuestas gastronómicas a lo largo del fin de semana.

 

Tampoco faltarán actividades, todas ellas gratuitas. El sábado de 11:00h -15:00h Micro sesiones de Coaching Nutricional de la mano de Ramón Celada, de 17:00h – 18:00h S&P Psicología nos darán las “claves par manejar la ansiedad”. El Domingo a las 13:00h se impartirá un taller de escritura creativa bajo el título “Crea una historia gigante”. Se podrá inscribir a cualquiera de los talleres mandando un email a galeriassanagustin@gmail.como bien durante el evento o hasta completar aforo.

 

La ecología también tendrá su protagonismo el 26 y 27 de Mayo mas de veinte marcas sostenibles participarán en el mercado acompañados como siempre de buena música y gastronomía.

Comment on this Article:







*

RSS AGENDA EVENTOS

  • Ha ocurrido un error, probablemente el feed esté caído. Inténtalo de nuevo más tarde.